APC: Helmet with AIRBAG

 

Іспанська компанія APC Systems представила свою інноваційну розробку - мотоциклетний шолом з вбудованою подушкою безпеки і інтелектуальним блоком управління: подушка спрацьовує ТІЛЬКИ в разі зіткнення мотоцикла з перешкодою!

 

Подушка безпеки розміщена по периметру всього шолома і в разі спрацювання, надійно захищає шию пілота і верхню частину хребта. За своєю дією, цей захист можна порівняти з вже увійшовшим в стандартний набір зарубіжних райдерів "нашийником безпеки" - Neck Brace: після спрацювування клапана, подушка рятує від перелому шийних хребців.

На відміну від розробок минулих років, коли розпізнати "падіння / зіткнення" винахідники намагалися усілякими аналоговими способами - через гіроскопи і по положенню шолома щодо поверхні землі, APC Systems пішли іншим шляхом. На мотоциклі закріплений "мозок" системи: "чорний ящик" постійно аналізує характер руху мотоцикла і положення шолома.

"Мозок" навчений реагувати не тільки на різкі відкриття газу і екстремальні гальмування, навіть на віллі і стоппі. Блок управління постійно отримує, обробляє і аналізує інформацію поведінки рухомого мотоцикла, ступенях його прискорення. Спеціально розроблена електронна схема здатна відрізнити небезпечну ситуацію від легких поштовхів або простого падіння мотоцикла, які не ведуть до заподіяння шкоди мотоциклістові або пасажиру. Електронний блок управління в 0.1 секунди визначає аварійну обстановку, передає сигнал в шолом і приводить у робочий стан подушку безпеки.

Під час тестів на гоночних треках, випробовувалися навіть варіації на тему легких лоу-сайдів і закочування мотоцикла в зони безпеки, гравій. У цих випадках, система захисту спрацювувати не повинна - так закладено в програмі.

Шолом можна навчати новим фішках через систему оновлення (подробиць на цю тему поки що немає). Сам шолом синхронізується з блоком управління на частоті в районі 2,4 MHz, контрольний блок має постійне підключення до бортової мережі мотоцикла. Контрольні лампочки і кнопки синхронізації є на шоломі і блоці.

За статистикою ЄК, в Європі найчастіше страждають скутеристи, причому в густонаселених містах з серйозним трафіком, удар автомобілем ззаду - не рідкість. У разі сильного удару, мотоцикл або скутер вибивається з-під вершника, а останній здійснює приземлення на капот авто, при цьому за інерцією, голова робить різкий рух назад. В автомобілях на цей випадок є підголовники, а в мотоциклах? Їх там немає!

Час реакції системи до повного розгортання аірбега, за результатами випробувань склало всього 0.145 секунди:

Збірка шоломів відбувається на іспанському заводі NZI, чиї шоломи використовує пілот Fiat Yamaha Хорхе Лоренцо.

"Оболонка" зроблена з ультра-легкого композитного сплаву, засувки типу D-ring, антифог візор має сертифікацію ECE / ONU R22.05. Також в комплект входить відсікач парів.

Подивитись великі фото шолома. 

 

Придбати шолом можно в нашому онлайн-магазині

Випадковий товар з магазину

Статистика та соц.мережі

 

 

joomla stats